Marketminds Humanminds
  • Start
  • Hvad vi laver
    • Analysebaseret rådgivning
      • Den gode analysebrief
      • Case: Ekstra Bladet “Ekstra”
    • Employer branding
      • CASE: Udvikling af Employer Value Proposition for Rigspolitet
      • CASE: Udvikling af Employer Value Proposition for Novo Nordisk
    • Psykografisk segmentering
    • Kurser og opkvalificering
    • Foredrag
    • Global rækkevidde
  • Hvem vi er
    • Referencer
    • Ledelse
    • Samarbejdspartnere
    • Privatlivspolitik
    • Kontakt
    • Ledige stillinger
  • In English
  • Blog
    • En markedspsykologisk analyse af det amerikanske valg
  • Søg
  • Menu

Global rækkevidde

på 6 kontinenter

Markedsundersøgelser

Vi driver store undersøgelser på alle kontinenter

Vores kunder vælger os til at drive B2B- og B2C-undersøgelser internationalt, da de herved sikre kvalitet i gennemførelsen, ensartethed i afrapporteringen og en fortolkning af resultater, som tager højde for kulturelle forskelle.

Vi har fx undersøgt:

  • Hvad potentielle medarbejdere i medicinal industrien i Kina lægger vægt på, når de er på udkig efter nyt job, og hvordan de ligner og adskiller sig fra medarbejdere i USA
  • Hvad audiologer i Tyskland, Frankrig, Indien, USA, Japan, m.fl. mener om forskellige nye høreapparater og muligheder på markedet – samt hvilke USP’er, der er mest relevante
  • Hvad kendskabet er til store danske virksomheder i Nigeria, Kenya, Brasilien og Indonesien, og hvad effekten er af forskellige PR-aktiviteter
  • Hvordan man forholder sig til CSR i Ukraine, Italien og USA og hvilke aktiviteter, der har den største effekt på brand perception
  • Hvad der skal til for at få højtuddannet arbejdskraft til at flytte tilbage til Færøerne og Grønland
  • Hvilke krav, man stiller til sin bank i de forskellige nordiske lande
  • Hvad bilejere i Norge har af behov relateret til deres bil, og hvad de er villige til at betale
  • Hvilke brandfortællinger, der har det største potentiale for at tiltrække attraktiv arbejdskraft til en central dansk pharmavirksomhed fra Tyskland, Sverige, Holland og England
  • Hvordan ældre og yngre hørehæmmede mennesker oplever det at have problemer med hørelsen, og hvordan de orienterer sig i markedet af høreapparater, fx i Tyskland, Frankrig og USA

Hvad vi laver

  • Employer branding
    • CASE: Udvikling af Employer Value Proposition for Rigspolitet
    • CASE: Udvikling af Employer Value Proposition for Novo Nordisk
  • Analysebaseret rådgivning
    • Case: Ekstra Bladet “Ekstra”
    • Den gode analysebrief
  • Psykografisk segmentering
  • Kurser og opkvalificering
  • Foredrag
  • Global rækkevidde

Kontakt os:

Marketminds

Vesterbrogade 26
1620 København V
Tlf.: +45 35 38 38 53
obelitz@marketminds.dk / bryde@marketminds.dk
Scroll to top