Vi driver store undersøgelser på alle kontinenter
Vores kunder vælger os til at drive B2B- og B2C-undersøgelser internationalt, da de herved sikre kvalitet i gennemførelsen, ensartethed i afrapporteringen og en fortolkning af resultater, som tager højde for kulturelle forskelle.
Vi har fx undersøgt:
- Hvad potentielle medarbejdere i medicinal industrien i Kina lægger vægt på, når de er på udkig efter nyt job, og hvordan de ligner og adskiller sig fra medarbejdere i USA
- Hvad audiologer i Tyskland, Frankrig, Indien, USA, Japan, m.fl. mener om forskellige nye høreapparater og muligheder på markedet – samt hvilke USP’er, der er mest relevante
- Hvad kendskabet er til store danske virksomheder i Nigeria, Kenya, Brasilien og Indonesien, og hvad effekten er af forskellige PR-aktiviteter
- Hvordan man forholder sig til CSR i Ukraine, Italien og USA og hvilke aktiviteter, der har den største effekt på brand perception
- Hvad der skal til for at få højtuddannet arbejdskraft til at flytte tilbage til Færøerne og Grønland
- Hvilke krav, man stiller til sin bank i de forskellige nordiske lande
- Hvad bilejere i Norge har af behov relateret til deres bil, og hvad de er villige til at betale
- Hvilke brandfortællinger, der har det største potentiale for at tiltrække attraktiv arbejdskraft til en central dansk pharmavirksomhed fra Tyskland, Sverige, Holland og England
- Hvordan ældre og yngre hørehæmmede mennesker oplever det at have problemer med hørelsen, og hvordan de orienterer sig i markedet af høreapparater, fx i Tyskland, Frankrig og USA