Innovation – udvikling af ny kommunikation og produkter
Vi laver metaanalyser af dit marked og laver trendspotting og identifikation af uafdækkede behovsstrukturer. Vi driver strukturerede innovationsforløb, hvor hele virksomheden inddrages fra idegenerering til koncept og produktspecifikation. Vi implementer også forretningsgange og prioriteringer, når det nye produkt lanceres i markedet.
Cases – sådan hjalp vi Novo Nordisk og Ekstrabladet.
Produktoptimering
Hvilke USP’er driver dit produkt, og hvilke dele af produktet fungerer i virkeligheden knap så godt eller kan helt undværes?
Prisfastsættelse
Hvad er det optimale prispunkt i markedet – både i forhold til, hvad dine kunder er villige til at betale, og i forhold konkurrenterne?
Implementering af viden
Hvordan får vi omsat ny viden til handling? Vi hjælper dig med at implementere nyt kundesyn, ændre forretningsgange eller udvikle relationelle kompetencer.
Test og trackings
Vi rådgiver om opsætning af KPI’er for dine forretningsmæssige mål og etablerer systemer og undersøgelser, så du kan følge udviklingen.

Vi kan hjælpe jer det svære skridt videre end analyser og rapporter
Kontakt direktør Mette Obelitz på +45 2963 2386 eller obelitz@marketminds.dk