Marketminds Humanminds
  • Start
  • Hvad vi laver
    • Analysebaseret rådgivning
      • Den gode analysebrief
      • Case: Ekstra Bladet “Ekstra”
    • Employer branding
      • CASE: Udvikling af Employer Value Proposition for Rigspolitet
      • CASE: Udvikling af Employer Value Proposition for Novo Nordisk
    • Psykografisk segmentering
    • Kurser og opkvalificering
    • Foredrag
    • Global rækkevidde
  • Hvem vi er
    • Referencer
    • Ledelse
    • Samarbejdspartnere
    • Privatlivspolitik
    • Kontakt
    • Ledige stillinger
  • In English
  • Blog
    • En markedspsykologisk analyse af det amerikanske valg
  • Søg
  • Menu

Analysebaseret rådgivning

UD FRA SOLIDE ANALYSER OG REEL VIDEN OM MARKEDSDYNAMIKKER,

VI RÅDGIVER BESLUTNINGSTAGERE

PSYKOLOGISKE MEKANISMER OG ØKONOMI

Vi er specialiserede i at omsætte tal og indsigter til handlingsanvisende resultater og anbefalinger

Vi kan hjælpe jer med klassiske discipliner som test og tracking, men vi indgår også som innovationspartnere i længere forløb. 

Vi  synes ikke, at vigtig viden og afgørende indsigter skal ende i skrivebordsskuffen. Men vi ved også, at det kan være svært at omsætte markedsundersøgelser til konkret handling. Derfor hjælper vi ikke blot med at forstå jeres marked og kunder. Vi laver sammenhængende forandringsprocesser og innovationsforløb, hvor vi faciliterer hele processen  – fra  problemformulering til forankring i organisationen.

Vi samarbejder med virksomhedens medarbejdere og samarbejdspartnere indenfor  HR, management og reklame og sikrer  på den måde at virksomheden kommer gennem en proces, hvor alle parter arbejder mod samme mål og samtidig får ekspertise i  alle led.

Vi hjælper blandt andet med:

Innovation – udvikling af ny kommunikation og produkter

Vi laver metaanalyser af dit marked og laver trendspotting og identifikation af uafdækkede behovsstrukturer. Vi driver strukturerede innovationsforløb, hvor hele virksomheden inddrages fra idegenerering til koncept og produktspecifikation. Vi implementer også forretningsgange og prioriteringer, når det nye produkt lanceres i markedet.

Cases – sådan hjalp vi Novo Nordisk og Ekstrabladet.

Produktoptimering

Hvilke USP’er driver dit produkt, og hvilke dele af produktet fungerer i virkeligheden knap så godt eller kan helt undværes?

Prisfastsættelse

Hvad er det optimale prispunkt i markedet – både i forhold til, hvad dine kunder er villige til at betale, og i forhold konkurrenterne?

Implementering af viden

Hvordan får vi omsat ny viden til handling? Vi hjælper dig med at implementere nyt kundesyn, ændre forretningsgange eller udvikle relationelle kompetencer.

Test og trackings

Vi rådgiver om opsætning af KPI’er for dine forretningsmæssige mål og etablerer systemer og undersøgelser, så du kan følge udviklingen.


Vi kan hjælpe jer det svære skridt videre end analyser og rapporter
Kontakt direktør Mette Obelitz på +45 2963 2386 eller obelitz@marketminds.dk

Hvad vi laver

  • Employer branding
    • CASE: Udvikling af Employer Value Proposition for Rigspolitet
    • CASE: Udvikling af Employer Value Proposition for Novo Nordisk
  • Analysebaseret rådgivning
    • Case: Ekstra Bladet “Ekstra”
    • Den gode analysebrief
  • Psykografisk segmentering
  • Kurser og opkvalificering
  • Foredrag
  • Global rækkevidde

Kontakt os:

Marketminds

Vesterbrogade 26
1620 København V
Tlf.: +45 35 38 38 53
obelitz@marketminds.dk / bryde@marketminds.dk
Scroll to top