Marketminds Humanminds
  • Start
  • Hvad vi laver
    • Analysebaseret rådgivning
      • Den gode analysebrief
      • CASE: Udvikling af Employer Value Proposition for Novo Nordisk
      • Case: Ekstra Bladet “Ekstra”
    • Psykografisk segmentering
    • Kurser og opkvalificering
    • Foredrag
    • Global rækkevidde
  • Hvem vi er
    • Referencer
    • Medarbejdere
    • Samarbejdspartnere
    • Privatlivspolitik
    • Kontakt
  • In English
  • Blog
    • En markedspsykologisk analyse af det amerikanske valg
  • Søg
  • Menu

Hvad vi laver

UD FRA SOLIDE ANALYSER OG REEL VIDEN OM MARKEDSDYNAMIKKER,

VI RÅDGIVER BESLUTNINGSTAGERE

PSYKOLOGISKE MEKANISMER OG ØKONOMI

INNOVATION – UDVIKLING AF NY KOMMUNIKATION OG PRODUKTER

Vi laver metaanalyser af dit marked, trendspotting og identifikation af uafdækkede behov og peger på nye markedsmuligheder.

Vi driver strukturerede innovationsforløb fra idégenerering til koncept og produktspecifikation. Samtidig sikrer vi handlingsparathed ved at inddrage medarbejderne, så de bidrager konstruktivt til processen og er klar til at levere, når det nye produkt skal lanceres.

Analysebaseret rådgivning

Vi er specialister i at omsætte tal og indsigter til handlingsanvisende resultater og anbefalinger

Kurser og opkvalificering

Vi tilbyderlige nu et målrettet kursus til alle der ønsker at opkvalificere deres kompetencer indenfor kvantitativ analyse

Nogle af vore kunder 2


Hør mere om vores løsninger
Kontakt direktør Mette Obelitz på +45 2963 2386 eller obelitz@marketminds.dk

Hvad vi laver

  • Analysebaseret rådgivning
    • CASE: Udvikling af Employer Value Proposition for Novo Nordisk
    • Case: Ekstra Bladet “Ekstra”
    • Den gode analysebrief
  • Psykografisk segmentering
  • Kurser og opkvalificering
  • Foredrag
  • Global rækkevidde

Kontakt os:

Marketminds

Vesterbrogade 121
1620 København V
Tlf.: +45 35 38 38 53
kontakt@marketminds.dk
Scroll to top