psykografisk_seg

En psykografisk segmentering inddeler kunderne efter deres tanker om og følelser for din virksomhed og det marked, du opererer på

Den psykografiske segmentering er det optimale relationsværktøj. For når du ved, hvordan dine kunder tænker og føler i forhold til din virksomhed og din produktkategori, så ved du også, hvordan du skal møde kunderne mere præcist.

Hvad end det er via almindelig markedsføring, DM, telefonsalg eller rådgivning, er Marketminds’ psykografiske segmentering den mest præcise i markedet. Den bringer dig helt ind i dine kunders hoveder og giver dig samtidig overblik og anvendelighed, da vi både kvantificerer resultaterne og udvikler IT-understøttede løsninger, så du fremadrettet kan score alle kunder og faciliterer kursusforløb, hvor dine medarbejdere får jeres kunder helt ind under huden.


Hør mere om psykografisk segmentering og vores løsninger
Kontakt direktør Mette Obelitz på +45 2963 2386 eller obelitz@marketminds.dk